Discussie: B&h
Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2007, 15:58   #4
Raccoon
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz Bekijk bericht
Vandersteene is blijkbaar één of andere handpop van Cool heb ik de indruk. Of is het omgekeerd? Want in mekaar op snelheid pakken in het antwoorden, ze zijn er een wedstrijd van aan het maken.

Soit, to the point. Ik draai dat gewoon om. Als men bij doctrinaire extreem-linkse clubjes als ALS en LSP denken "zelfvertrouwen" te putten uit het organiseren van een fuif, een meeting, een gespreksavond, een betoging, etc. Wel, dan gun ik u met alle plezier eindelijk uw zelfvertrouwen.
Zowel Bart als Geert kunnen u uitleggen waar het om gaat. Maar omdat Geert nu eenmaal rond blokbuster werkt kon het niet anders dan Geert zijn die in deze topic als eerste zou antwoorden.

LSP denkt niet op dezelfde wijze als de traditionele partijen aan een verbod op extreem-rechtse groeperingen. Vraag aan Filip Dewinter wat voor een problemen hij heeft met stemmen te halen sinds het cordon sanitair. Vraag Lenin welke problemen hij heeft ondervonden op vlak van het werven van aanhang onder een verbod op de sociaal-democratie in Rusland.
Er moet een alternatief worden geboden zodat extreem-rechtse groeperingen en partijen niet kunnen teren op passief ongenoegen. Passief ongenoegen waar geen enkele traditionele partij echt iets aan wil doen. CAP en LSP willen zo'n alternatief bieden.
Raccoon is offline