Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Beste vriend, wat ik postte is van uitermate groot belang. Het toont aan hoe smerig politiek wel is, en het Blok voor niemand een oplossing is. Zeker niet voor een beter Vlaanderen.
Allemaal in hetzelfde beddeken ziek: "eigen belang en eigen zak eerst."
Ik begrijp dat u hiervan niet graag de bewijzen voor de ogen ziet, het zij zo... 
|
Beste,
Politiek is idd. smerig, maar dat is niet eigen aan het VB maar aan het politieke bedrijf op zich.
Postjes heb je vaak meteen beet als je uit de goede wieg komt. Denken we maar aan Dillen senior en junior , Maar dat zie je ook bij Martens senior en junior , De clan Dewael , De gucht's zoon , Detiege , Anciaux , en als ik wilde kon ik nog een tijdje zo doorgaan. Maar dat is zo in elke partij. Ik denk wel dat in het Vb , een relatief jonge partij die nog geen 150 jaar oud is bij wijze van spreken dat fenomeen relatief beperkter is dan bij de rooien , blauwen , of tsjeven.
Ik spitste me even toe op de postjes en het bijhorende nepotisme maar in andere zaken ( invloed binnen partijen en zo ) zie je dit evengoed en moet het vrees ik toch gezegd dat het VB misschien niet beter is als andere partijen maar zeker ook niet slechter.
mvg. Sint Ignacius van Loyola