Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2007, 18:03   #478
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
hence de maatschappelijk verdraagzaamheid voor city parades. zo'n optocht schopt sommige mensen uiteraard tegen de schenen en onze verdraagzaamheid zorgt ervoor dat dit getolereerd wordt daar er wezenlijk weinig kwaad in het spel is.
Jij wil blijkbaar carnaval ook verbieden? of hoedjesdag (100-dagen is sommige landsdelen)?
Wanneer mensen op straat komen om iets te vieren kan er nooit iets aan de hand zijn (behalve zoals u terecht wijst bij die onverdraagzamen in onze maatschappij die enkel op verzuring uit zijn daar ze zelf weinig inhoud aan hun leven kunnen geven); wanneer mensen op straat komen om alles wat niet aan hun normen voldoet te vernielen dan is er een probleem en daar moet tegen opgetreden worden.
Zoals ik al aanhaalde: ik ben geen fuifnummer en eigenlijk ook nooit geweest, maar ik verbied niets.

Ik blijf er enkel bij dat als City en Gay Parades kunnen, die B&H fuiven ook moeten kunnen, zolang alles binnen de afgesproken perken gaat.

Wie over de schreef gaat moet gestraft worden. Als neonazi's iemand in elkaar trappen, moeten ze er evengoed voor opdraaien, als wanneer feestvarkens stomdronken iemands voortuin vernielen.

Dat is mijn visie. Ieder diertje zijn pleziertje.