Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2007, 22:06   #3
roderidder
Schepen

roderidder's schermafbeelding

Standaard

quote debbie
Waarom wordt er geen inspanning geleverd om ervoor te zorgen dat er echte deskundigen aan te pas komen die onafhankelijk van de ouders

Beste Debbie
Als het afhangelijk kind vb. een hele maand alleen bij de moeder heeft moeten doorbrengen wie acht je dan nog als "echte deskundigen" bekwaam om in een kort tijdsbestek - Men kan moeilijk een onbekende een 3 weken lang bij de moeder + vader laten gaan wonen - een diagnose te op te maken of er grensoverschrijdend sexueel gedrag is geweest?

Het rapport of onderzoek heb ik niet in bezit, maar ook Mr. Vermassen hanteerd de cijfers die telkens terugkomen dat 50% van de klachten vals zijn (dus niet gebrek aan bewijs, maar vals)

Vind je zelf ook niet dat men hier iets moet aan doen, want dit is ook het kind misbruiken.

De problematiek is helemaal niet eenvoudig, overigens elke vraag die je aan (een jong) kind stelt is suggestief. Trouwens als een kind zegt "ik wil je nooit meer zien" moet dit dan zo gerespecteerd worden? vb. een 14 jarige die zegt "ik wil vandaag niet naar school"

Het is niet dat ik geen enkel begrip voor je standpunt kan opbrengen, maar mag ik hopen dat dit andersom ook zo is?

RR

Laatst gewijzigd door roderidder : 14 maart 2007 om 22:07.
roderidder is offline