Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2007, 08:03   #80
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Tja, de chemiesector, de auto-industrie, banen op de tocht. Niet populair allemaal. Maar we moeten wel iets gaan doen, hé mensen. Blijven doen zoals we bezig zijn, blijkt volgens 'een onpartijdige' partij, 'de wetenschap' geen goede zaak. Men moet boven de partijpolitiek aan onze gezondheid denken. Ik ben er zeker van dat zowel een Vlaams belanger als ne groene uiteindelijk gemeenschappelijk hebben dat 'gezondheid' wel prioriteit moet krijgen. Laten we daar nou maar met z'n allen even voor gaan, zeker, nu we nog kunnen 'genieten' van de helder blauwe lucht, zonder erin te stikken.

Maak meer elenetriek met kernenergie, maark op die manier electriciteit nog goedkoper, zo goedkoop dat het voordelig wordt uw huis te verwarmen met elentriek,

en gooi al die oliekachels, aardgasinstallaties etc buiten...

Maak hybridewagens een stuk goedkoper, steun de ethanol industrie, en waterstof oplossingen en steek geld in research naar totaal nieuwe methodes van energiewinning, want als we op de groene windmolens moeten wachten en andere prutsvoorstellen dan gaan we nog lang mogen wachten.

Ik wil gerust met een hybride rijden of een auto op Ethanol (liever dat nog eigenlijk meer PK's ) Saab heeft zijn eerste concept uit die op 100 % bioalcohol rijd, alleen stel dat die volgend jaar uitkomt, waar ga ik moeten tanken, ? Als ik overal in Europa kan tanken en ze er een AWD in uitbrengen ben ik gerust bereid die te kopen... Maar als ik 20 km moet gaan omrijden om bioalcool te vinden snapte ook wel dak mij daar nie mee ga amuseren hé.

Dat is overigens als europa het niet verkloot een van de dingen waar ge geld mee gaat kunnen verdienen, koopt in oost-europa elke lap grond op die ge kunt vinden en kweekt daar gewassen op met hoog zetmeel gehalte, (die ge dan kunt omzetten in alcool... )

Moest ik van Esso of Shell zijn, ik was trouwens al volop bezig met stookerijen te bouwen om bio ethanol te maken op grote schaal, kwestie van de eerste te zijn op de markt...

En eens dat goed loopt, kan Bush zonder problemen Iran bombarderen want dan heeft hun olie alleen nog effect in de plastiek industrie
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden