Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2007, 17:19   #2
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Beste,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
..., maar ik heb nog steeds niet begrepen wanneer je nu juist iemand beledigt en waneer je gewoon zit te zwanzen.
Meestal blijkt dat wel uit de context, niet?

Citaat:
Als Pietje mij afschildert als een onnozel ventje dat zijn piet aftrekt op de wc's,geilend op een seksboekske, moet ik mij dan beledigd voelen, of is dat enkel Pietjes-achtige humor?En de Feremans?! Die is gedurig bezig met jan en alleman uit te scheiten voor spast, idioot, racist en nog veel meer.Krijgen die mannen ook strafpunten soms, of mogen die dat ?
Persoonlijke aanvallen kunnen niet door de beugel en ja, iedereen die zich er aan schuldig maakt krijgt strafpunten.

Citaat:
Trouwens, hoe zit dat nu eigenlijk met die strafpunten? Als de mods een posting bestraffen, is dat dan omdat iemand zich beklaagt heeft, of omdat zij toevallig die posting gelezen hebben?
Het kan in beide gevallen. Als iemand echter een persoonlijke belediging aan zijn adres zelf quote, dan gaat de moderatie ervan uit dat de persoon in kwestie de belediging a) niet erg vindt en niet verwijderd wil zien of b) de belediging wel erg vindt, maar ze net daarom niet verwijderd wil zien.

mvg,
Arnold.
Arnold is offline