Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2007, 21:35   #8
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Enfin, 4.5 miljoen mensen vermoorden om uw eigen zakken te vullen vind ik redelijk psychotisch. Gij niet. We verschillen daarin van mening.

Als ge iedereen die dat erg vindt "communist" wilt noemen, dan vrees ik dat er in uwe wereld veel commies rondlopen. Uw schoothondje en uw schoonmoeder zijn dan waarschijnlijk ook communist.
Mijn schoothondje en schoonmoeder, ook al zijn die onbestaande, dragen geen foto's van Stalin rond en dwepen ook niet met een gestoord dictatoriaal regime. U moet leren lezen: ik klaag niet zozeer uw verzet tegen die bedrijven aan (ook al neem ik uw stelling over die 4,5 miljoen doden met enkele fikse containers zout), maar wel uw psychotische en gestoorde drang om overal mensen van extreem-rechtse sympathieën te beschuldigen en het Europese continent en zijn beschaving voor te stellen als een barbaars hol. Wees maar blij dat Europa groot geworden is, anders zat u nu, om te beginnen, niet achter die fraaie computer. Indien u rechtlijnig en consequent zou zijn, gooide u dat gevaarlijk kapitalistisch product nu meteen uit uw verachtelijke westerse verblijfplaats.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden