Los bericht bekijken
Oud 28 november 2003, 14:06   #21
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Volgens mij wordt Gent redelijk goed bestuurd als je het vergelijkt met het gepruts elders (vb Antwerpen). Ik denk dat daar al een deel van de verklaring ligt.
Onzin!
Je kan Antwerpen onmogelijk vergelijken met een (grote) provinciestad als Gent.
In alle eerlijkheid bewonder ik de moed van het stadsbestuur om deze moeilijke taak op zich te nemen.
Een zitje in het parlement is veel beter betaald en veel gemakkelijker verdient!
Ik heb zowel in Gent als in Antwerpen gewoon, en believe me, ik heb in Gent nooit zoveel parkeerproblemen, lastige ambtenij, verkeerchaos, parkeerproblemen, flaters qua wegenwerken, slechte communicatie, arrogante flikken, verloedering, nutteloze prestigeprojecten, en politieke schandalen gezien als in Antwerpen, ge moogt mij gerust geloven.

Gent is uiteraard wat kleiner en dus makkelijker te besturen, maar mij gaat ge niet wijsmaken dat ze in Antwerpen niet serieus aan het prutsen zijn. Ik zeg niet dat dit allemaal de schuld is van het huidige stadsbestuur, het is de cumul van jaren slecht bestuur door de sossen in Antwerpen, Dit is iets wat je niet zomaar oplost, zeker niet als de oude mensen op hun oude postjes blijven. 40 jaar permanente macht dat vraagt om misbruiken.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden