Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Denk jij dat een dergelijke maatregel zomaar haalbaar zou zijn onder het kapitalisme?
|
Even tussen door.
CAP, was het niet nuttiger de naam CEG te nemen Comité eerlijke gerechtsgang,
Tevreden burgers vormen een tevreden land, en leven in het respect met de natuur,
maar hoe kan dat in een rechtstaat zonder gerechtigheid.
Erkent het ware probleem! verantwoordelijke vergeten hun burgerplicht ( hulp bieden naar waarheid) als waarheid niet van belang is waar draait het dan om.
Om jullie misleiding de burger op te dringen.
Geachte Jef Sleeckx
26 jaar geleden hebben wij elkaar gesproken omtrent de ongerechtigheid door ambtenaren,
Nu 26 jaar later is dat alleen maar erger geworden ik-zuchtige egoïsten nemen het niet zo nou met het uitvoeren van hun bijdrage naar een goed gericht land.
Dit land leeft in de spiegel! De domme moeten maar slim zijn.
Als mijnwerker heb ik niet een politieker of gerechtsambtenaar gezien tijdens mijn werk in de ondergrond wij waren slim genoeg ons werk zelf te kunnen.
Van het moment wij ons recht moeten krijgen zijn wij verplicht te weten hoe en wie ons het best in deze dwaling kan bijstaan, dus vanwege de toelating van het politiek landsspel moet eigenlijk de mindere het slimste zijn om zijn rechten te ontvangen.
Nee eerlijke politiek van en voor het volk naar de waarheid in het goed.
De enige mogelijkheid jullie te behoeden van dat wat door het misbruik word bewerkt!
EERLIJKE RECHTSGANG en EERLIJKE POLITIEK voor een eerlijk land.
De wil is de vader van het begrip!