Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias
Lees "La France Raciste" eens. Het meest gehoorde excuus van racisten is: Ik ben eigenlijk geen racist, maar ze hebben mij zo gemaakt.
Dat is dus gewoon platte zever. Je bent een racist, omdat je een racist bent. Jij alleen kan daar wat aan veranderen.
En er is een overduidelijk verschil tussen een politiecommissaris die een racist is en ongeoorloofd geweld pleegt, en jij (hoewel het allebei triest is).
Daar zit het essentiele verschil, wat jij duidelijk niet wil begrijpen. Het waren niet mijn vriendjes, want ik heb geen vrienden in Gent. Ik ken daar niemand. De meeste van mijn vrienden zitten in Antwerpen. En ik durf me sterk af te vragen of zij dat ook zouden roepen naar jou. Of je nu een fluti verkeerd doet, of niet  .
|
Bullshit;je word niet als racist geboren,je word het.
En ik kan daar wat aan veranderen?lol?Kan ik eraan doen dat het steeds opnieuw vreemdelingen zijn die in mijn wagen inbreken,die hier en zo goed als overal in wagens en ook huizen inbreken?
Kan ik eraan doen dat opeens zomaar moslims in gent mij beginnen uit te maken van van alles en nog wat?Ik stond gewoon aan de grond genagelt want ik wist niet wat mij overkwam want ik was gewoon tegen m'n maat aan het babbelen?
Ik ben zelf trouwens ook al het slachtoffer geweest van racisme.Jaja,omgekeerd racisme bestaat ook.
Ik en m'n maat zaten op autoscooter op de foor in gent zovele jaren geleden;we waren als enige 2 blanken zalk maar zeggen tussen allemaal marokkanen/turken.En er waren er 2 bij die duidelijk racist waren en het niet konden verdragen dat 2 blanke jongens(ik en m'n maat dus)ook in de autoscooter zaten.Opeens rijden ze naast ons en begint zelfs één van hen te slaan naar m'n maat.