Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2007, 21:54   #275
"Rechtse zak"
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Of het voor u een troost is weet ik niet, maar ik weet niet over wie u het heeft.
En neen, daar pleit ik niet echt naar. U trekt het uit zijn context.
Wat er was was dat ik een argument van J.V. zag terugkomen waarop ik al eens uitgebreid op gereageerd en het ontkracht had. Daarop bleef het echter muisstil. In een volgende thread kom ik dat argument dan weer tegen ... ik geraak daar een beetje gefrustreerd van. Het is vermoeiend om telkens opnieuw te moeten reageren tegen dezelfde argumenten.
Wat nog het ergste is, is dat dat argument op zich best wel sterk niet in overeenkomst lijkt met de algemene theorie en aldus het potentieel heeft mensen zich vragen te laten stellen bij de huidige klimaattheorie. Niet dat ik daar iets op tegen heb of dat dat niet mag. Maar in dat geval stelt men zich vragen bij feiten die niet waar zijn en die niet niet in overeenstemming zijn met de theorie ... terwijl men zichzelf dan nog eens bijzonder kritisch vind ook. En ook al zou hij dan maar tien mensen doen twijfelen aan die theorie, het kunnen er tien teveel zijn.

.
U staat er kennelijk niet bij stil dat anderen uw weerkerende en wellicht ook weerlegde argumenten beu kunnen worden. Vanaf waneer is een argument weerlegd? Vanaf het ogenblik dat u een andere visie formuleert?
"Rechtse zak" is offline   Met citaat antwoorden