Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Het feit dat de bank verdient aan het geld dat op onze rekeningen zit is niet relevant. Wij moeten gewoon betalen voor de laatste mensen die nog nodig zijn.
|
Gewoon je er even aan herinneren dat je tegenwoordig een hogere nettorente krijgt, vooral op zichtrekeningen, dan enkele jaren geleden.
Maar ik vind ook wel dat de banksector verbeteringen moet hebben. Ik herhaal daarom mijn idee van hierboven, omdat ik denk dat het een écht originele maatregel is die de regering kan nemen om te zorgen dat de banksector meer rekening houdt met de klant:
Men zou ervoor moeten zorgen dat je van bank kan veranderen en je rekeningnummer behouden, zoals dat nu ook voor telefoonnummers kan.
|
Boerke Bavo. Wanneer de burger verplicht werd om een bankrekening te openenhad ijµk een Oranjerekening met bakkaart. Alles was gratis. Zelfs de enveloppen om Uw overschrijvingen in te stoppen waren gratis. En het mooiste was dan nog dat de port betaald werd door bestemmeling.
Bij het omschakelen, eenzijdig door de bank, heb ik klacht neergelegd?. Met als gevolg? Niets, noppens , rien de knots. Zefs nog geen antwoord heb ik bekomen van de heren zwartrok.
Ik stopte mijn rekening en vroeg ze om alles over te schrijven naar een andere bankrekening. Resultaat...............1, 5 maand kon ik geen geld ontvangen, overschrijven of gebruiken. er was een klein computerprobleemke opgetreden.
Gansters met gouden manschetknopen zijn het.
Getollereerde dieven. En hoe komt dat denkt U?................Wel er zal daar wel nen jean-luc, of nen jean-marie gedelegeerd bestuurder zijn zeker!