Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2007, 10:00   #7
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche Bekijk bericht

Belastingsvermindering

Om energiezuinig (ver)bouwen te stimuleren, komt er een hogere belastingvermindering voor zonnepanelen en voor de bouw van passiefhuizen. De regering nam daarnaast nog een aantal sociale maatregelen, zoals de verhoging van de kinderbijslag met 20 euro per kind voor alleenstaande ouders en het invoeren van 10 dagen betaald pleegzorgverlof.
Per toeval zoek ik nu ook al jaren zonnepanelen op m'n dak te zetten (plaats genoeg en waarom m'n steentje niet bijdragen denk ik dan).. nu het enige waarop ik stoot is onbegrip en een NON als ik subsidies vraag.
Ten eerste de Vlaamse Overheid heeft de subsidies voor zonnepanelen al afgebouiwd VOOR 1 januari 2006 .. dus daar valt geen beroep meer op te doen, die verwijzen je door naar je gemeentebestuur ... maar ook daar kreeg ik te horen dat er geen subsidiering was voor zonnepanelen (dank u Freddy Willockx om zo milieuminded te zijn) ... en nu gaan ze 3400 euro belastingsvoordeel geven ... ben benieuwd wat het gaat geven

Trouwens hier wil ik wel es naar informeren : http://sites.spirit.be/spirit1/faces...ervanbellingen

Laatst gewijzigd door Bierke : 19 maart 2007 om 10:02.
Bierke is offline   Met citaat antwoorden