Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2007, 22:35   #19
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zonlicht Bekijk bericht
Gruwelijk. Ze zetten alle moslims op bussen en ze vervoeren ze naar ergens ver buiten de stad waar ze worden bewaakt door de politie omdat ze nog steeds doodsbedreigingen krijgen. Het gaat hier om hele families, inclusief vrouwen en kinderen, met onder andere winkeluitbaters etc. die dus niet echt werkeloze losers waren. Ze hadden een leven, ze woonden daar soms al drie generaties, en vervolgens verliezen ze alles.

Als dit de wereld is waar jij naar streeft, *knip*

Geen persoonlijke aanvallen.

mvg,
Arnold.
Wat daar gruwelijk aan is vraag ik mij eigenlijk af. Er worden toch geen gruweldaden begaan door de russische staat lijkt me.
Dit mag dringend ook gaan gebeuren in Vlaanderen en Europa...zij die niet wensen in te burgeren of wat dan ook het land uitzetten.
De enigen die hier verontwaardigd over moeten zijn zijn al die buitenlanders die nog steeds hun toevlucht zoeken naar Europa.
Binnen x aantal jaren gaan wij nog jaloers zijn op de Russen...wij laten de tumor ook maar groeien en groeien zonder dat we hem eruit snijden nu we de kans nog hebben om te genezen.

Met bovenstaande post doel ik op mensen die zich niet wensen aan te passen aan onze cultuur etc. en is in het algemeen bedoeld.

Heb je nog meer van dat (persoonlijke aanvallen)?
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden