Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2007, 10:53   #22
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

in alle geval neemt het aantal mensen die geen kant meer op kunnen nu heel snel toe

uitkering alleenstaande - ong 800 euro (plus meer voorwaarden voor uitkering ) - wie terugvalt op leefloon moet het rooien met 600 euro
minimumhuur - 400 ( en stijgend )
nutsvoorzieningen - 150

verder wordt het eten duurder

dus voor veel mensen wordt het of wonen of eten

of medicijnen of verwarming

het gaat over tienduizenden maar daar maken ze geen rapportjes over in verkiezingsstrijd

meer en meer armen zullen in een zo n hopeloze situatie terecht komen dat ze wel moeten inzien dat ze alleen maar tegen dat systeem kunnen vechten

dat hun enige hoop nog in de ondergang ervan gelegen is

ja - de paarse regering heeft jullie tienduizenden vijanden opgeleverd vrees ik

maar het is nog altijd niet helemaal te laat

maar het zou dan wel het eerste systeem zijn dat de cyclisch weerkerende revolutie proactief kan ondervangen door te veranderen en bijtijds terug te keren tot de roots.

want de rechtstaat die zich nu tegen de zwakkeren keert was immers initieel opgericht ter bescherming van die zwakkeren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 maart 2007 om 11:12.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden