Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2007, 16:55   #96
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Inderdaad, dus die propagandistische quotes van zaken die helemaal niks met elkaar te maken hebben, hebben totaal geen nut. Ze bieden helemaal geen meerwaarde, behalve dat je de "schuld" van dit probleem (want het is een probleem), in de schoenen schuift van de verdedigers van de psychiatrie.
Dit is een typische argumentatie voor het Vlaams Blok. Je zegt zelf niks, je misbruikt een casus die ogenschijnlijk vergelijkbaar is met waar het hier over gaat, zonder enige vorm van kennis ter zake, je speelt in op het wraakgevoel van de mensen, en kan niks meer vertellen dan Piet Snot aan de toog (Ja, zoiets kan toch niet). En liefst schiet je dan nog op de boodschapper als je kan. Je zegt dat het "zijn vriendje" is, terwijl ik toch vrij zeker kan zeggen dat het geen vriend van Kay-gell is, niet ? Dat kan je alleen schrijven om de boodschapper onderuit te halen, in plaats van de boodschap.

Dus hebben we gezien dat je hele tekst demagogisch gelul is, en tot niks bijdraagt. Dan vraag ik je nu een oplossing. Eens zien of die ook zo vlot uit je toetsenbord rolt. Die psychiatrische gevallen hervallen toch allemaal, volgens jou. Dan wil ik graag weten hoe je daarbij komt, en wat je daaraan gaat doen ? De psychiatrie afschaffen ? Mensen die *kunnen* hervallen een spuitje geven ? Dat gaat nogal wat doen aan de vergrijzing .
Leer lezen,ik heb mijn oplossingen al gegeven.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden