Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ik mag aannemen dat U voorstander bent om aziaten een melkdieet voor te schrijven indien die U noodzakelijk lijkt, zonder ermee rekening te houden dat aziaten een probleem hebben met lactose?
bovendien gaat U er totaal tégen zijn om aan zwarten (negers) een specifieke medicatie voor te schrijven omdat zij blijkbaar die specifieke hartmedicatie nodig hebben, terwijl blanken of aziaten daar niet gevoelig voor zijn?
en bovendien gaat u eraan voorbijgaan dat verschillende indiaanse stammen (native americans) 200x meer vatbaar zijn voor diabetes indien ze in de normale maatschappij "verkeerd" gaan eten?
Wel proficiat jongen! DOLF zou fier op je geweest zijn! Je zou voor hem gas hebben uitgespaard. Doe zo voort zker hé?
|
Is het retorisch zo bedoeld, of kwam het gewoon leuk uit, dat je begint met me aan te spreken als een God, even later als een geachte heer, en nog even later als een jongetje ? Ik moest er in ieder geval toch eens om gniffelen, waarvoor dank
On Topic: Ik heb niks gezegd over het al dan niet bestaan van rassen. Ik heb gezegd dat als je het aanvaarden ervan wil loskoppelen van enig waardeoordeel, je niet kan zeggen dat ontkennen ervan "pro-allochtonen" is.