Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2007, 14:18   #30
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Ik hoop het niet. Maar ik denk wel dat de garagist aansprakelijk is voor de schade die je hebt geleden. Hoe heeft Citibank de schade van de gedupeerde klanten proberen te vergoeden?
Geen idee en ik denk niet dat dat jouw of mijn zaken zijn; dat is iets tussen de bank en die klanten.

Citaat:
Als Citibank eerst staalhard ontkent dat er een probleem is, dan stinkt op z'n minst de communicatie of de verantwoordelijkheidszin binnen dat bedrijf.
En waarom dan wel? De aanklacht aan het adres van Citibank luidt dat ze systematisch kredieten verstrekken aan mensen die dat niet aankunnen. Dat ze die medewerker buiten gebonjourd hebben, bevestigt juist hun communicatie en hun ontkenning. Het bevestigt dat ze dat niet systematisch doen en dat ze er op toekijken dat hun werknemers dit ook niet doen.
Opnieuw: waarom ga jij ervan uit dat als er één rotte appel tussenzit, de hele mand sowieso rot is? Waarom ga je dadelijk naar dergelijke veralgemeningen?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden