Los bericht bekijken
Oud 1 december 2003, 18:59   #50
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Dus zoals U zelf schrijft, ze worden hier niet UITGENODIGT om te komen werken.
U steld het altijd voor alsof ze naar hier komen om te werken.
De Roemeense bendes die hier rondtrekken en inbraken plgen zijn hier ook zonder werkvergunning en onuitgenodigd.
Open een de ogen.
U hebt zelf geen werk. En ik heb U de vraag gesteld of U te lui w<as om te werken of U werkelijk geen werk vond. Daar heb ik nog steeds geen antwoord op bekomen.
Dus ik geef de eer aan het laatste. En zoals ge ziet, wanneer er geen werk is voor de eigen werklozen, en daar hebben we er hier nogal wat genoeg van. Het niet opportuun is om hier nog een bende gelukzoekers in huis te halen.
Of het moet zijn dat daar een of ander VZW voor hulp aan asielzoekers wat kan aan verdienen?
Ik ken anders persoonlijk een paar werkloze Vlaams Blokkers, die op niets anders kunnen komen dan de schuld in de schoenen van de migranten te steken... Door hen ervan te beschuldigen met hun werk te zijn gaan lopen... Als ze niet werken, dan is het niet goed, en als ze werken, dan pikken ze zogezegd de arbeidsplaatsen in van de autochtonen... Wees er maar zeker van dat er tussen de autochtonen zeker zoveel luierikken zitten als tussen de allochtonen...
Daar kan ik wel tussen komen. Maar Wanne, geef PianOla een swerk als ge er al zelf hebt.
Leest U geen statistiken.
Er wordt hier terug een loopje genomen met de waarheid en werkelijkheid.
De minister wil dat de mensen langer werken. Omdat er zoveel werk is? Neen, dan moeten er geen pensioenen worden uitbetaald, legd die ouwe knar zijne klopper en bijft dat in kas.
De VDAB die moet zorgen dat een werkloze aan werk komt, draait eveneens de zaak om.
Als ge niet gaat gaan zoeken gaat men U schorsen. Of wat zit die venbt daar te doen. Open eens Uw ogen. Laat U niet zo gemakkelijk opjutten. En the Piano, heeft nog geen antwoord gegeven. Is die vraag zoooo moeilijk. Neen ik vind geen werk want er is er geen te vinden. Of ja ik ben een luiaard.
Simple comme bon jour.
fernand is offline   Met citaat antwoorden