Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2007, 16:16   #45
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
islamieten niet. Of toch niet zij die de islam volgen. En zij die dat niet doen worden door andere moslims niet meer als islamiet beschouwd.

In thailan,d met een kleine islamitsische minderheid daar worden dagelijks boedhisten onthoofd.

voor mij is iederen welkom zo lang zij niet tot een voor het westen vijnadige godsdienst behoren. Of beter gezegd een godsdienst die niet haaks staat op de westerse waarden.

Ik denk zelfs dat er realitief weinig katholieken in onze partij zitten. We hebben allemaal respect voor de christelijke wortels van onze maatschappij. Maar de RKK is nooit een vriend geweest van vlaanderen en de vlaamse strijd.

Vanhecke, FDW, Deman, Verstrepen zijn in ieder geval atheist.
u weet niets van Thailand, neem het van mij aan. Ik heb er nog een jaar gestudeerd en ga vaak mijn gastfamilie terug bezoeken.In minburi zijn veel moslims aanwezig en daar zijn er geen noemenswaardige problemen, waar er wel problemen zijn is aan de grens het is een verkapte vorm van separatisme onder het mom van de Islam die voor geweld zorgt.Separatisme, laat dat nu net zijn waar uw partij zo naar streeft, als je consequent was veroordeelde je dus het separatisme.