Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2007, 16:32   #51
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
u weet niets van Thailand, neem het van mij aan. Ik heb er nog een jaar gestudeerd en ga vaak mijn gastfamilie terug bezoeken.In minburi zijn veel moslims aanwezig en daar zijn er geen noemenswaardige problemen, waar er wel problemen zijn is aan de grens het is een verkapte vorm van separatisme onder het mom van de Islam die voor geweld zorgt. Separatisme, laat dat nu net zijn waar uw partij zo naar streeft, als je consequent was veroordeelde je dus het separatisme.
Beste, ik weet wel iets af van Thailand. Voor het vredige Boeddhisme zijn de enkele moslims inderdaad geen probleem die hebben er ook niets te vrezen. Ik heb er ook nog nooit 'rondhangjongeren' gezien die de mensen het leven zuur maken. Dat zou trouwens vlug geregeld worden.
Enkel in het zuiden dat overwegend moslim is zijn er wel degelijk grote problemen. Moslims voeren er een geweldadige strijd voor separatisme met aanslagen en moordpartijen. Dat heeft dan ook NIETS gemeen met de vreedzame democratische manier waarop het Vlaams Belang streeft naar een Onafhankelijk Vlaanderen.
luc broes is offline