Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
Citaat:
Vind je dat nu zelf niet wat belachelijk dat je hier al een creativiteitswedstrijd moet van maken? Over hoe mensen met elkaar moeten omgaan? Dan zijn dieren verstandiger als je het mij vraagt, die weten dat uit zichzelf hoe het moet.
|
Ja dieren hebben een instictief beschermingsgedrag over hun territoia, die verjagen de anderen weg.
Is dit het les dat je wil spellen???????? De echte Darwin zelf was ook voorstander van superieure rassen. Ondertussen heeft de moderne wetenschap deze verworpen.
Mijn beste, gezond verstand en een goede hart zullen alleen onze verlossing zijn.
Je kunt dat niet op maatschappelijk vlak bewerkstelligen.
Citaat:
Waarom moet Europa opdraaien voor jullie voortplantingsgedrag?
|
Wie is jullie? Ik noem mij een Vlaming net als jij. Ik gebruik geen termen zoals "voortplantingsgedrag", beter is demografische ontwikkeling.
Citaat:
Mijn creatief voorstel : wees creatief met zaad- en eicellen in Turkije en ga aan familiehereniging doen in Turkije en niet in West Europa.
|
Onvoldoende en gebuis in onze academie.
|
Welke Academie ??? De Al-Azhar in Caïro ????
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
|