24 maart 2007, 21:11
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand
Ik werk aan vernieuwing van het religieus denken van de hele mensheid en heb hierover wat geschreven. zie hier een stukje uit mijn boek.
WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 61 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
SECTIE: 3.0. Heilige theorieen
3.11. Portret van een Hindoe Fundamentalist
Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005
Origineel geschreven op donderdag 13 november 1997
Go to previous Epage ... Go to next Epage
# Go to Inhoudsopgave: Uitstervende Nederlanders. Mein Kampf, deel 2
Iedereen krijgt een vervelende bijsmaak bij het woord fundamentalist. Eens beschuldigde een 'blanke' Nederlandse jongen van de Jovd mij van Hindoe fundamentalisme. Zo zag hij mij en daarom mocht hij mij niet. Maar hij kende mij niet goed. Zijn verwijt heeft mij sedertdien flink aan het denken gezet. Ben ik nu echt een Hindoe fundamentalist, en zo ja, waarom wel, zo nee, waarom niet? Deze vraag achtervolgt mij al enkele jaren. Nu heb ik het gevoel dat ik het antwoord weet. Daarom schrijf ik dan nu dit artikel. Het geeft een portret van een Hindoe fundamentalist. Als niet-deskundige weet ik echter dat mijn visie niet perfect is, maar geen enkele menselijke visie kan perfect zijn, omdat mensen toch beperkte en gebonden wezens zijn, en 24 uur per dag onder de invloed van de drie guna's staan.
Bron: Kritisch Podium Dewanand
link zie onder handtekening.
ga naar deze site om het hele relaas eens te bestuderen. Ik ontwikkel dit nog verder komende jaren.
let wel:
de bruine en zwarte hindoes lopen wat achter en zijn pas vijftien jaar bezig met de ontwikkeling van hun collectief geheugen. Er zijn dus meerdere soorten van Hindoe fundamentalisten, simpelweg,
1. de absolute weg van oorlog en moorden
2. de absolute weg van Gyaan, kennis, dus een Hindoe kernbom gooien op de aarde. De eerste Hindoe kernbom waren de vier Veda's van Vyasadeva.
Nu werk ik aan de nieuwste versie hiervan.
succes met de discussie
always tell your virgin daughters:
Those Hindus will rule the world.
dewanand
hindoe fundamentalist
|
Doe jezelf en ons een plezier: hang een molensteen om je nek en spring de zee in. Zoals Christus zou zeggen volgens Marcus.
|
|
|