Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2007, 01:03   #3
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

ik deel de oproep van Dewinter om een Vlaams elftal op te richten en dus het Belgisch voetbal te splitsen! Volgens Filip Dewinter is er bij de Rode Duivels zeker voetbaltalent aanwezig. Ik citeer hem: "“Het Vlaams Belang stelt vast dat Engeland, Wales en Schotland degelijke ploegen naar het EK en WK sturen en die met trots hun natie verdedigen! Waarom zou Vlaanderen niet hetzelfde kunnen? Enkel de splitsing in een Vlaamse en Waalse nationale ploeg kan het voetbal in ons land weer uit het moeras halen.”

Dan zou ik wel gaan kijken, dan is er tenminste een natiegevoel aanwezig zoals dat hoort bij de voetbal
Dan leef je meer mee zoals de Engelsen op het WK, misshien in Zwart Wit de kleuren van Vlaanderen
ook bij RSC Anderlecht zitten een pak Vlaams-nationalisten of Vlamingen (zowat de meerderheid van hun supporters komt uit Vlaanderen), uit Brussel heeft maar een paar procent een abonnement. Brussel stad heeft namelijk een pak andere voetbalploegen ook zoals FC Brussels en de brusselaar loopt niet echt warm voor het voetbal.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden