Discussie: Bericht
Los bericht bekijken
Oud 3 december 2003, 12:13   #1
Stefanie
Minister-President

Standaard

Even iets laten weten. Eergisteren heeft Superstaaf mij verkeerd geciteerd. Ik heb dat gisterenmorgen heel duidelijk aangetoond, maar hij begon over fluctueren. Ik heb helemaal niet gefluctueerd. Erger is dat onverdraagzame Knuppel mij kwam vertellen dat ik niet mocht reageren op het feit Superstaaf mij verkeerd had geciteerd. Ze wou me bovendien ook nog de mond snoeren. Dat ik Superstaafs opmerkingen in die discussie misplaatst vond, mocht ik niet zeggen. Ik mag dus van haar geen eigen mening meer hebben. Hilarisch genoeg begon ze ook nog uit te leggen dat Superstaaf wél toch zo verdraagzaam is. Ze zou beter eens naar zichzelf kijken, maar goed. Op die manier kan ik dus niet duscutteren en kan ik hier dus niets komen doen. Ik vond dit forum altijd zeer goed, maar Superstaaf zijn misplaatste opmerkingen vind ik toch maar niks. Op die plaats hoorde dat gewoon niet. Van mij mag hij zijn mening hebben, ik wil niet zo onverdraagzaam zijn als Knuppel. Leven en laten leven. Maar ik mag toch zeggen wat ik van zijn opmerkingen vind? Ik mag toch nog altijd mijn eigen mening hebben? Ik HOEF het ook niet te pikken dat Superstaaf mij eerst verkeerd citeert (eergisteravond) en dan gisterenmorgen doodleuk beweert dat ik aan het fluctueren was. Van fluctueren was van mijn kant absoluut geen sprake. Ik heb mij niet zo ondubbelzinnig uitgesproken zoals iedereen hier op het forum schijnt te denken (iedereen die erop gereageerd heeft). Dat Superstaaf mij verkeerd begrepen heeft kan ik hem niet kwalijk nemen, maar hij zou dat wel mogen toegeven. En met een zo'n onverdraagzame knuppel in de buurt valt er helemaal niet meer de discutteren, dus geloof ik niet dat ik hier nog kan komen. Superstaaf en vooral onverdraagzame Knuppel hebben het mij onmogelijk gemaakt om hier nog langer te komen discutteren. Knuppel kan gewoon niet van mij verlangen dat ik het zomaar pik om verkeerd geciteerd te worden. Terwijl ik over motieven sprak, werd mij aangewreven en in de schoenen geschoven dat ik over daden gesproken had. Maar er is een groot verschil tussen dingen die 'n mens doet en de dingen die hij graag zou willen doen. Jammer genoeg is Superstaaf blijkbaar te blind om dat te zien. En Knuppel kan dus niet verdragen dat ik reageer wanneer ik verkeerd geciteerd word. Mooie boel.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden