Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2007, 11:46   #45
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Tja, we kunnen hier een welles nietes spelletje van maken he, maar gaan we daar tijd aan verspillen?

Wat JIJ anders wenst te noemen, moet JIJ weten. Weet echter dat met een persoonlijke woordenschat je niet duidelijk overkomt bij de mensen, ao andere betekenissen hechten aan woorden dan de rest...

VB = Vlaams Belang = Walen hun onverdiende privileges afnemen.
Jij ziet Vlaanderen dus puur in termen van 'tegen de walen zijn'.

Citaat:
Vlaanderen uit hun greep redden door onafhankelijkheid. Indien dit niet onmiddelijk kan, zoek je oplossingen om zoveel mogelijk je zin te krijgen.
zoals de dienstenrichtlijn goedkeuren, waarmee we Vlaanderen tot kolonie van het grootkapitaal degraderen? tot zover het 'vlaams' belang...

Citaat:
Dat de moslims zich hier nog arroganter gedragen dan de walen, geeft ons toch wel het recht daarop te wijzen, en dat gedrag als laakbaar te stellen. Dat dat niet altijd in "propere" woorden gebeurt is te wijten aan de laksheid van de regering. Ze verkopen vlaanderen zowel aan de walen als aan de moslims. Wij zijn dat wel stilaan beu zene.
Ah, hoeveel moslims beschikken over privé-immobilia in dit land? Dat moeten we gigantisch hoge cijfers zijn?

Citaat:
Toen ik een jaar geleden tussenkwam toen 4 marrokanen een belg uit zijn auto wilden sleuren, keerden ze tegen mij en wouden het uitvechten in een zijstraatje. Ik heb hun gezegd wat ik van hen dacht, en normaal is hun reactie dan steevast "racist". Bij deze deden ze dat niet, want mijn vrouw was aan mijn arm aan het trekken....
Zij mogen met vier een belg aanvallen die NIET de fout was van een KLEIN accidentje. Die mens is uit angst wél doorgereden. Ze hadden dus weeral eens den dikste door intimidatie. DAT MAG zeker he?
Maar als het VB zulke toestanden aanklaagt, dan zijn zij de slechten...
Wat baten kaars en bril..
Jaja, ik heb ook zo'n dingen meegemaakt. Maar ik heb ook andere dingen meegemaakt, zoals drie marokkanen die mij kwamen helpen toen een junkie met een mes begon te zwaaien.
Pelgrim is offline