Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2007, 14:10   #18
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Gij steekt die slavernij ten onrechte op het westen in het algemeen.Een typische uitling van uw anti-westers racisme.Ik denk dat de slavernij wel op meer plaatsen bestaan heeft in de geschiedenis. Eens een paar geschiedenisboeken lezen kan geen kwaad.
Van vergoeding kan natuurlijk geen sprake zijn.
Ik ben blij met elke uiting van de linkse racistische haat tgen het eigen volk.Altijd nuttig.

Als men de Arabische slavernij (slavenhandelaars) even bekijkt dan gaan ze daar veel moeten dokken denk ik.
Niet alleen overleefden de arabische slaven amper (ze werden gecastreerd, waarbij slechts 1/10 in leven bleef) maar doordat ze dus gecastreerd werden kregen ze ook geen nakomelingen.

Of, om het met de woorden van Koenraad Elst te zeggen: als je de huidige etnische achtergrond van de bevolking van de VS bekijkt en vergelijkt met deze van de arabische landen, dan kan je niet anders dan vermoeden dat de "uncle Toms" op de katoenplantages het een pak beter hadden dan de arabische slaven.
(Net zoals de nederlandse slaven het er ook beter hebben van afgebracht, en uiteraard Zuid-Afrika niet vergeten, want men blijkt te willen blijven denken dat de zwarten daar van origine woonden! Enkel de bosjesmannen waren daar de aboriginals!).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden