Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2007, 18:13   #19
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ja het Stalinisme schiep het islamfundamentalisme.

En nu kunt ge iedereen die niet met uw fascisme akkoord is gelijkschakelen met islamfundamentalisten. Tof hé! Zo doen de neo-cons dat. In de VS hebben ze dat zelfs letterlijk gedaan. De Patriot Act daar wordt bij uitbreiding al gebruikt tegen iedereen die niet de fascistische status-quo verdedigt - iedereen die links, groen, humanistsch, democratisch of redelijk is. In het gemiddelde nazi-concentratiekamp zaten joden, zigeuners, intellectuelen, communisten, artiesten en democraten.

Dus Chipie, ge moet zo'n omwegen niet maken jongen. Kom toch gewoon voor uw eigen aard uit. Zeg het volmondig: ja, ik ben een echte fascist. Ja ik sta in een lange traditie van totalitarisme. Ja ik ben fier op mijn angstige levensvisie. Ja ik ben een kneuterig jongetje!

Come out of the closet dude.
Schakel jij de neo-cons en alle westerlingen dan niet gelijk met fundamentalisten, fascist?

Ik zeg het nogmaals: islamfundamentalisme komt rechtstreeks uit de KORAN en is terug te voeren tot de ASSASSIJNEN (vanwaar het Engelse woord 'assassin' is afgeleid)

Laatst gewijzigd door Dycore : 27 maart 2007 om 18:15.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden