Los bericht bekijken
Oud 3 december 2003, 18:05   #2
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ene Ebru Umar
Over twintig jaar zal meer dan de helft van de volwassenen in de grote steden in Nederland van niet-westerse oorsprong zijn. Kan een vrouw dan nog met blote benen over straat of zal de boerka overheersen?
volgens Circe

Waar worden dan thans die burkas gedragen? Ik moet mijn eerste burka nog zien, ik heb anders al véél allochtone vrouwen gezien...

[size=5]Wapens eronder verstoppen? [/size]
Daar gaat de aanzetting tot paranoïa toch de grenzen te buiten!! Waar las je dat allochtone vrouwen gewapende misdaden bedrijven?

Het gros van Van nietwesterse oorsprong binnen 20 jaar, idd, maar daarom allemaal islamiet? vergeet je die 75 mio Polen die binnenkort de EU binnenwandelen?? De Hongaren, de Roemenen, die Bulgaren, die Letlanders, Litouwers en Estlanders??? D�*�*r ook heb je
Citaat:
"Het gros denkt dat vrouwen ondergeschikt zijn aan mannen "
Bij die mensen stoort je dat dus niet??

Ik ben juist terug uit een islamietisch land, en heb daar nog maar eens naar de vrouwen gekeken.. De grootmoeders op het platteland en enkele zéér zeldzame uitzonderingen dragen lange gewaden, Jonge vrouwen lopen er in weinig verhullende spannende broeken en truitjes of teeshirts rond of dragen gewoon korte rokjes, zoals hier... Liggen in minibikini op het strand...
Hoofddoekjes zijn zeldzaam, je moet echt zoeken om er één in het straatbeeld te zien!!

Stop toch met die continue haatschrijverij en die clichés, Circe: het kleineert jezelf....
Jij hebt één ongelukkige ervaring gehad met een islamiet? Best mogelijk, maar dat had evengoed met een Westvlaming kunnen zijn...
gewoon slechte inschatting van een individu ....

Citaat:
Gaat onze tolerantie zover dat wij daadwerkelijk bereid zijn onszelf uit te leveren aan die jongeren die nu opgroeien met een wereldbeeld dat mijlenver van ons af staat?
Met het wereldbeeld van Philip D. en Gerolf A. dan, uit haat jegens een andere godsdienst?
Dat zet je op hetzelfde peil als een idioot van Hamas of een andere fundamentalistische vereniging...

[size=6]Néé, bedankt!![/size]
filosoof is offline   Met citaat antwoorden