Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu
Gedeeltelijk offtopic, maar misschien ook niet : jij schrijft hier misschien nu wel dat jij dat imperialisme van FDF en dergelijke niet goedkeurt maar... zien we daar ook iets van terug in jullie daden en verklaringen? Is er een Franstalige brigade die net zoals jou de Franstalige fora afschuimt om zulke radicale elementen te bestrijden (of zijn Franstaligen nu gewoon eenmaal "juist" en wij niet?)? Wanneer heeft BPlus laatst in de pers een uithaal naar FDF gedaan of zo? (En het is trouwens nog steeds zeer stil in het topic over "faciliteiten)
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tony Van de Calseyde
Van de Calseyde: Het FDF verspreidt brochures in de Rand waarin het mensen ontraadt om Nederlands te leren. Dat zijn onze vijanden. B Plus is niet naïef.
|
Dat stond in het interview in Knack.
En wat de topic over de faciliteiten betreft: ik heb de topic in kwestie (nog) niet gelezen. Als u een specifieke vraag hebt, mag u me die altijd stellen (per pb of zo want ik zit niet lang online vandaag).
http://kim-roovers.skynetblogs.be/po...knack-14032007
B Plus Namen organiseert een Vlaamse feestdag (al een paar jaar ondertussen). B Plus Luik doet eenzelfde actie als B Plus Antwerpen m.b.t. de federale kieskring, dit met Nederlandstalige lijsten.
Wij reageren tegen het FDF en dat zou u weten als u onze debatten e.d. bijwoont.
En ja, mijn Franstalige collega's zitten ook op internetfora...