Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2007, 13:11   #2460
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis Bekijk bericht
mensen, neem eens effe afstand en bekijk eht een nuchter ... die 11 september ... los van de hopen bewijzen die aantonen dat er voorkennis was en dat er zelfs is geholpen om dit te laten gebeuren ...
Op die "hopen bewijzen" zitten we al vijf jaar te wachten.

Citaat:
Hoe verklaar je dat men 2 vliegtuigen laat crashen in twee gebouwen terwijl het gaat om het zwaarst bewaakt luchtruim ter wereld ...

Er zijn voorbeelden genoeg waarbij een vliegtuig mr even 'off course' gaat en er binnen de 5 minuten 2 f16's lans hem vliegen om hem 'de weg te wijzen' ...
Ik heb al vaak naar deze "voorbeelden genoeg" gevraagd, van intercepties door NORAD van burgerlijke vliegtuigen boven de VS in de jaren voor 9/11.
Er is welgeteld één voorbeeld: het vliegtuig van Stewart Payne. Interceptietijd: 81 minuten.

Citaat:
Zo zijn er honderden dingen gebeurt op die 11de september ... op zich kan je zeggen ... dat is geen bewijs ... maar ik vind als je alles in zijn geheel bekijkt het toch wel heel duidelijk ...

'False flag terror' is niet nieuw hoor ... jullie zijn operation gladio in Europa toch niet vergeten hé ... je weet wel ... de CCC ...
Wat jij vindt is jouw zaak.
Ik evalueer de "bewijzen", en ze blijken steevast waardeloos.
Ik hou ook rekening met alle feiten, bijvoorbeeld met het ontbreken van elk spoor van explosieven in de WTC.

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 maart 2007 om 13:19.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden