Los bericht bekijken
Oud 3 december 2003, 19:02   #84
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Piano, je geeft wel blijk van enorm veel slechte wil.
Je leest ook niet wat ik schrijf.

Wat ik je wil zeggen is dit : VOOR MIJ MOGEN ALLE MOSLIMS IN BELGIE BLIJVEN, IK WIL HIER NIEMAND WEG. IK WIL WEL DE ISLAM WEG! WEG UIT DE HELE WERELD. WAAROM? OMDAT DE ISLAM VROUWEN, KINDEREN EN HOMOSEXUELEN DISCRIMINEERT EN VAN DE MANNEN GEHERSENSPOELDE FATALISTISCHE ZOMBIES MAAKT. ISLAM IS HET GROOTSTE BOERENBEDROG ALLER TIJDEN.
Als je zegt 'de islam' dan bedoel je ook de mensen die die religie belijden. Islam is -net zoals de meeste andere godsdiensten- een levensfilosofie en een levenswijze. Jij wil de mensen weg.

Ten andere, er is godsdienstvrijheid en dat in de meeste landen van de wereld. Het wordt tijd dat je je gaat aanpassen aan de wereld en niet andersom. Zo belangrijk ben jij, je vlaanderen en België niet.

Citaat:
Kan je nu antwoorden op mijn vraag waarom sommige gediscrimineerde minderheden wél op jouw steun kunnen rekenen en andere, zoals moslimvrouwen, -kinderen en -homosexuelen, niet?!?
Waarom kan VB niet (groot gelijk heb je) en islam wél?
Graag antwoord hierop.
Onzin. Ik heb net nog een topic opgestart waarin ik CD&V/VB aanklaag wegens hun immigratiestop tav kansarmen en minderbegoeden. Ten andere, het wordt tijd dat je eens op m'n website gaat kijken bvb deze onderdelen:

- Vergeten Vervolgden 1: Homoseksuelen in het Derde Rijk.
- Vergeten Vervolgden 2: Het dramatische lot van de Zigeuners in het Derde Rijk.
- Vergeten Vervolgden 3: Jehova's Getuigen in het Derde Rijk.

http://www.thepiano.tk

Veel leesgenot.