Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Ik behoor zelf tot een motorclub(-je) en ons enige doel is op zaterdag of zondag te gaan toeren, te genieten van het landschap vanop twee wielen met een tuffende motor tussen de benen.
In de gemeente waar ik woon heeft tot een aantal jaar gelden een motorbende huisgehouden, ze hadden een clubhouse en werden gevreesd op alle festivals en fuiven in de buurt want wanneer zij arriveerden wisten we dat er ambras van kwam, zelfs de politie bellen maakte niet veel uit want die durfden niet met een beperkte bezetting aantreden wanneer de bende haar ding aan het doen was.
Serieus genoeg?
|
Luister eens, ik ben zelf ook in een motorclub. Daarom steekt het mij tegen als "de mensen" zeggen: dat is een motorbende.
Maar nu eerlijk gezegd, een clubhouse hebben en gevreesd worden op festivals is niet hetzelfde als een criminele organisatie zijn. Ik veronderstel dat die jongens daar dan zat rondlopen en wat de ambetanterik uithangen maar dat maakt er geen Cosa Nostra van hé. Over welke "bende" spreken we hier?
Welke club ben je in misschien? Misschien komen we elkaar nog wel eens ergens tegen tenvelde.