Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus
Wie is Exodus en wat zijn de NWO-samenzweringen? Het is een vreemde manier van gedachtenuitwisseling indien je mij met dergelijke uitspraken om de oren slaat.
Ik ben - o.a. op jouw aanraden - in de bib gaan nalezen wat de doelstellingen en methodes van het zionisme waren. Indien ik dan lees dat de stichter van Israel zegt:
"We must do everything to insure they (the Palestinians) never do return." Assuring his fellow Zionists that Palestinians will never come back to their homes. "The old will die and the young will forget."
]David Ben-Gurion, in his diary quoted in Michael Bar Zohar's BenGurion: the Armed Prophet, Prentice-Hall, 1967, p. 157.
Het blijft mij verbazen dat mensen die zichzelf christelijk noemen dergelijke strategie willen verdedigen. Maar voordien kan het wel nuttig zijn te vertellen wie Exodus was (ik ken alleen het begrip en de film)
|
Als je "het zionisme" baseert op één zinnetje van 60 jaar geleden, dan begrijp ik dat je er in feite niets van kent.
Om meer te weten over de redenen van mijn fervente steun en vurige verdediging van een Joodse staat in Israel,
lees eerder dit.
Verder is het ook zo dat de meeste Arabieren vertrokken zijn op vraag van de andere Arabische landen die beloofden de Joden in zee te verdrijven, wat niet is gelukt. De Arabieren die ter plaatse zijn gebleven hebben gewoon de Israelische nationaliteit gekregen en maken deel uit van 20% van de Israelische bevolking.
BTW: Betreffende Exodus, het gaat om een forum-lid op politics.be die overal ter wereld samenzweringen van mysterieuze leiders ziet en waar een aantal threads over bestaan, bijvoorbeeld
hier . Ik vergeleek gewoon ter verduidelijking één van uw minder geslaagde tussenkomsten met zijn bizarre stellingen. Maar het is in feite niet echt relevant. Mea Culpa hiervoor.