moeilijk thema
Ik geloof in karma, dus in de natuurwet van actie en reactie in ecosystemen.
als de vissen groter worden dan ontwikkelen de krokodillen automatisch een grotere bek met scherpere tanden.
Hierom is radicalisering een tweerichtingenverkeer en beetje doodlopend op lange termijn.
Het volk wil een uitlaatklep voor de frustraties en onvrede. Internet is hiervoor ideaal en moet niet gecensureerd worden. Men moet ook geen IP logs doen op internet en ook geen emailverkeer opslaan, want dat werkt censurerend.
islam is niet hetzelfde als ISLAM. Nee, er zijn volgens mijn PV theorie bijna 2003 soorten moslims. Zie het moslim classificatiemodel in mijn boek op het Kritisch Podium Dewanand in rubriek islam:
WEBpublication BOOK WART0213 / EPAGE 8 of 125
Koran: verbieden of Herschrijven?
De gids voor geweldloze deïslamisering
1. Classificatiemodel soorten moslims
Offeraar Dewanand
Offercode WART0213
Offerdatum 16 juni 2006
Dit boek is totaal genegeerd en doodgezwegen in media nl en ik ga hun voor de rechter slepen hiervoor. Ik publiceerde maar liefst tien boeken op 16 juni 2006, en vestigde een historisch internetrecord in blank achterlijk nederland, en werd helemaal doodgezwegen, omdat ik niet-blank ben en openlijk Hindoeschrijver ben. Hiertegen volgen nog harde acties. Blanken discrimineren nu alles wat anders is en tekenen nu misschien hun doodvonnis voor de toekomst.
Hele hindoegemeenschap in Nederland is nu ook geradicaliseerd. Heel Nederland is nu een bittere kastenmaatschappij. Inzicht in dit wreed vernietigingsproces krijg je door onderstaand hoofdstuk te printen en grondig uit te pluizen.
WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 85 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
0.13 Appendix C
De koude HOLOCAUST !!
Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005
tot zover
Hindus will rule the world.
Dewanand
Hindoe fundamentalist