Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Quote Michro.scoop
"Ik stel voor dat alle gegadigden om druggebruikers, vandalen en criminelen-liefst van allochtone origine-op te vangen de handen in elkaar slaan, een fonds oprichten hiervoor en zelf hun verantwoordelijkheid opnemen."
Dat is nu nét te veel gevraagd Scoop.
Die linkiewinkies lullen graag over solidariteit, maar zijn zelf wel de laatsten om in hun portemonnee te tasten om minderbedeelden of allochtonen een hand toe te steken...
Ik vind trouwens dat ze te veel lullen over die solidariteit. Dat Piano zelf eens het goede voorbeeld geeft, 80 % van zijn inkomen in zijn minder gefortuneerde medemens investeert, zijn huis openzet voor allochtonen allerhande, kortom zelf eens op eigen kosten een sociaal en multikultureel beleid voert.
|
Dat doe ik dan ook echt. Ik heb namelijk een migrantenorganisatie opgericht
amarcord vzw http://www.amarcord.be , en die werkt nog altijd met verlies en kost mij (en die van mijn vrouw) m'n laatste duit. Ik zou ze beter amarcord
vml (vereniging met verlies) heten. Sinds de subsidiering per 1 jan van dit jaar werd afgeschaft is het voor de meeste vzw's zoals de onze, zwarte sneeuw vreten. Besides, wij hebben nooit een frank getrokken vermits we maar te kort bestaan.