Los bericht bekijken
Oud 3 december 2003, 23:46   #10
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Ik vind het eventueel niet verplicht stemrecht voor vreemdelingen een open poort om vreemdelingen te discrimineren: enkele knokploegen van Annemans rond de stembureaus en vermits stemmen niet verplicht zou zijn voor allochtonen zullen velen de moed opgeven en niet gaan stemmen: D�*t is het pervers discriminerend KKK- mechanisme dat ingebouwd is!
Ik vind dat STEMPLICHT MOET BLIJVEN.
Burgers van een land MOETEN niet alleen stemmen, ze moeten BEWUST stemmen en ik zou het maar zielig vinden als "belgen" niet gaan stemmen omdat ze toevallig te laat op stap zijn geweest en nie uit hun bed kunnen, of omdat het te fel regent. Immigranten die hier legaal zijn + belg geworden zijn MOETEN bijgevolg ook gaan stemmen. En niet-belgen stemmen gewoon NIET.

Stemplicht in Belgie dus enkel voor [size=6]ALLE belgen[/size].

Te simpel zeker.

Ik vind het te flauw gewoon om te gaan zagen dat "wij dan ook maar stemRECHT moeten krijgen ipv. PLICHT. Mensen gaan toch soms veel te ver met hun "discriminatie".

En dan nog straffer

f"ill"osoof vindt het dan nog discriminatie tov. migranten die hoogstwaarschijnlijk niet durven gaan stemmen door intimidatie van annemans met zijn vechtjassen en de KKK.

Komaan kerel.

Maar goed, iemand die vol bewondering PIPO PIANO citeert, daar is weinig mee aan te vangen. 8)