Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2007, 10:16   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Verbaasd mij niks.

De overheid huurt lokalen af van waar ik werk voor zo'n "cursussen" te organiseren. T'is bijna een karikatuur.

Vooraan staat zo'n beginnend jong sociaal ding van 21 jaar (elk zelf-respecterend sociaal medewerker werkt immers in (jeugd)instellingen), en in het lokaal zelf een 50 tal 'bruin' mannen. Niet 1 vrouw in te bespeuren.

Ze waren gewoon dat wicht aan't uitlachen en seksuele gebaren aan't maken, terwijl ze aan't vertellen was hoe werk te vinden in de krant . Is meer kabaal en geroep naar dat wijf van ('toon uw tette!' in't turks ) dan wat anders
Niet enkel leerkrachten van 21 worden belaagd, leeftijd blijkt geen rol te spelen.
Wel kunnen oudere dames die toestanden (soms) beter onder controle houden.
In elk geval ervaren ze de toestand (voor BEPAALDE bevolkingsgroepen) als compleet hopeloos.
Er is helem�*�*l geen interesse om in te burgeren: ze volgen een paar uurtjes les en al naargelang of ze verder nog verplicht worden of niet laten ze het vallen of komen wat in die lessen "zitten".

Voor (sommige)vrouwelijke leerlingen staat het gelijk aan een middagje theekransje (ho, ik mag eens buiten). Eigen initiatieven gebeuren niet of amper (tv kijken in het Nederlands, Nederlandse tekstjes lezen, communiceren met Nederlandstaligen: vergeet het). Gewoon twee uurtjes per week in dat zaaltje zitten.

Ik moet mijn belastingen nog betalen dit jaar, weet weeral waarvoor.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 maart 2007 om 10:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden