Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strider
Dit zal per bedrijfstak en zelfs per bedrijf anders liggen. De maatregelen die men thuis kan nemen, kan men ook in een bedrijf nemen, dat is zeker al een eerste stap (energie-efficiëntie). Het komt het bedrijf ten goede.
|
Waarmee je welgeteld twee keer niets zegt; een algemene statement, maar niets concreet.
Wil je dat ik met verlichting speel? Dat is al gebeurd. Geen standby gebruiken? De equipment die wij gebruiken, werken niet bepaald op standby. Je zal het dus ergens anders moeten zoeken. Waar?
Tot hiertoe heb ik immers, niet alleen van jou, enkel statements gezien.
Citaat:
|
Daarnaast zal er ook in bedrijfsspecifieke of sectorspecifieke activiteiten wel wat mogelijk zijn. Ik kan me moeilijk uitspreken over concrete stappen in zaken waarvan ik de techniciteit niet kan, maar in mijn eigen bedrijf heb ik wel enkele zaken kunnen doorvoeren, zonder verlies aan efficiëntie (integendeel zelfs). Bij mij ligt dit in energieverbruik (dus zoals thuis), maar ook in het verminderen van transporturen en verhogen van digitale dienstverlening.
|
Mijn klanten en leveranciers blijven op dezelfde plaats liggen; hoe moet ik daar de transporturen gaan verminderen?