Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2007, 11:38   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Voeg een Duvel ook maar toe aan die lekkernijen.

Alkohol moet wel verboden worden in kombinatie met verkeer. En zeker ook voor mensen die agressief worden als ze gedronken hebben. (zelfs als is alkohol, ik geef het toe, een hard drug. Ik richt mijn pijlen eer op al die andere, nieuwe harddrugs. In ekstremis mag alkohol blijven om al die oude wijven-genre-schoonmoeders, die hun venten nog geen pintje gunnen, verder te blijven jennen.)

Inbev, met zijn beslissingen van Hoegaarden, heeft er inderdaad gelegen.
Leve de echte Vlaamse brouwerijen. (en de Waalse ook verdoeme !!, we zijn voor onafhankelijkheid, maar in Europa geen beperking van personen- en goederenvervoer !! Laat ons samen klinken op de internationale samenwerking en solidariteit !!!)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden