Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2007, 13:30   #16
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hosea Bekijk bericht
PAJOT

Nou ik dacht het niet! De Islam is een misleiding. En ook wat veel mensen denken dat is fout: De God van de Islam kan niet de God van de christenen zijn. Hoe kan het dan dat God eerst aan Maria verteld dat zij zwanger zal worden van ZIJN zoon en vervolgens een paar honderd jaar later aan mohammed zegt dat hij geen zoon heeft. zoals gezegd de islam is een misleiding en zeker geen vervolmaking.
Beide religie's hebben evenveel basis in de realiteit, of ze over hetzelfde mythische wezen spreken of niet doet er niet toe, de god in't oude testament is ook nogal verschillend met die van in't nieuwe, mischien geeft'm last van moodswings

Citaat:
Nog een argument. Vele honderden mensen waren getuige van Jezus en zijn wonderen. Hoeveel getuigen had Mohammed? Alleen hijzelf. Wat is volgens jou dan geloofwardiger?
Men beweerd dat er vele getuigen waren, gezien de bijbel enige tijd na de feiten opgeschreven geweest is, en het de menselijke aard is om te overdrijven....

Citaat:
p.s. Ik heb dit al enkele malen gemeld maar wil het toch keer op keer herhalen in dit soort topics.
Ik haal vaak fel uit naar de islam. Dit zien jullie ook in deze post. Maar ik doe dit omdat ik op basis van mijn geloof niet geloof in de juistheid van de islam. Maar ik wil hiermee niemand kwetsen die zelf aanhanger van de islam is. Ik wil gewoon een goede discussie voeren.
Dit geld ook voor andere religies waar ik tegen uithaal.
Zolang je maar kan verdragen dat men ook uithaalt naar uw valse religie
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden