Los bericht bekijken
Oud 3 april 2007, 13:09   #4
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
1. Ik zou niet zover gaan om groepuscules als het Kempens Forum voor Atoomstop te omschrijven als kernafval. KGA gaat al ver genoeg. Verbranding lijkt me een uiterst aanvaardbare oplossing.
Tsss... oproepen tot geweld is verboden op het forum, wist je dat dan niet?

Citaat:
2. "Uiterst kritisch"? Hoe? Waar? Er wordt nergens gesteld dat de fundamentele conclusies verkeerd zijn, alleen dat er op sommige vlakken best wat meer werk (uitdieping) mag gebeuren. Meer nog, waar het gaat over "hernieuwbare energiebronnen" en zaken zoals "warmtekrachtkoppeling", wordt er gesteld dat er onvoldoende rekening wordt gehouden met het Vlaamse beleid terzake, maar stelt men eveneens, dat deze bronnen wél een meerkost inhouden tav de "meer klassieke productievectoren" omdat de marktpenetratie van zulke bronnen "sterk afhankelijk is van de financiële steun die aan dergelijke projecten wordt toebedeeld". Bon, klinkt vrij logisch, denk ik dan.
Zo snel kan je die adviezen niet lezen, dus ik stel voor dat je ze nog eens rustig naleest voordat je conclusies trekt. Zelfs het rapport van de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven vond dat de alternatieven niet genoeg onderzocht waren... En ook d'Haeseleer heeft ondertussen al begrepen dat hij zich een beetje had vergaloppeerd met zijn ontwerprapport, maar ook dat is je blijkbaar ontgaan.
Edina is offline   Met citaat antwoorden