Los bericht bekijken
Oud 3 april 2007, 15:32   #6
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Kijk, ik stond op het punt om op al uw tegenwerpingen te reageren, maar dan kom ik helemaal beneden dit tegen:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667
Nogmaals : er was veel meer vrijheid in Hitler-Duitsland en de USSR dan in het West-Europa van vandaag.

Dus: laat maar. Nog veel plezier in uw fantasiewereld.
Ik ben niet degene die in een fantasiewereld leeft.

Deze plutocratische samenleving is één grote farce, waarbij vrijheid, gelijkheid en broederschap op Orwelliaanse wijze worden verdraaid in hun tegengestelden. Het blijft mij verbazen hoe efficiënt de dagelijkse indoctrinatie op scholen en in de media wel is.

Het gebrek aan vrijheid in deze samenleving viel mij des te meer op tijdens mijn verblijf in Polen. Niet alleen zijn mensen daar nog maar beperkt bezoedeld door de Westerse decadentie, maar ze hebben ook heel wat meer vrijheid dan ons. Ook in andere landen in het voormalige Oostblok merk je diezelfde vrijheid. Het gaat hierbij in de eerste plaats om een vrijheid van geest, die zich op alle maatschappelijke vlakken uit.

Daarnaast toont elke objectieve studie van het Derde Rijk aan dat het Derde Rijk helemaal niet zo repressief was als onze geschiedenisboekjes ons willen doen geloven. Oude Duitsers geven dan ook vaak met schaamrood op hun verrimpelde wangen toe dat ze tijdens de periode 1933-1939 zeer gelukkig waren.

Wist je trouwens dat Hitler bij de Brahmanen (de priestercaste) in India wordt beschouwd als een reïncarnatie van de God Krishna?! Vaak wordt gesteld dat dit slechts de visie is van Savitri Devi, maar een vriend van mij (die net een spirituele trip naar India achter de rug heeft) ontdekte dat deze idee algemeen aanvaard is onder de Brahmanen.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 3 april 2007 om 15:58.
IlluSionS667 is offline