Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
doe maar verder handclapping. gelukkig zijn er wetenschappers die er aan andere mening over hebben en die zorgen er dan wel voor dat specifieke geneesmiddelen voor specifieke ziekten van specifieke rassen worden ontwikkeld.
Geloof jij maar verder dat aziaten wèl zuivelproducten kunnen verteren of dat zwarten géén specifieke hartziekten ontwikkelen en nog minder dat sommige indianen een andere dieet moeten volgen omdat ze anders per definitie diabeet worden.
Maar 't is niks jong, de racisten hebben dat allemaal al opgelost.
|
ik vroeg me al wanneer het lactose-intollerantie argument van stal gehaald werd.
Citaat:
|
The majority of humans stop producing significant amounts of lactase sometime between the ages of two and five.
|
Niet beperkt tot Azië dus. Oops.
Wat betreft die zwarten en hartziekten. Ik las onlangs een interessante studie die aantoonde dat dit vooral een probleem was van Afro-Amerikanen, en niet van de zwarten in Afrika. Zijn Afro-Amerikanen nu ook een ander ras? Het kan hoor, hun oorspronkelijk genetisch materiaal is nogal wat bezoedelt met het genetisch materiaal van hun meesters...
En native amerikans, zijn dat dan ook een apart ras? Die toevallig ook lactose-intollerant zijn, en dan eigenlijk behoren tot het aziatische ras? Zo verwarrend allemaal...