Los bericht bekijken
Oud 5 december 2003, 15:06   #36
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Gaat zij constant gekleed in de klederdracht van haar land van herkomst ? Eist zij Russisch-Orthodox onderwijs op school voor haar (toekomstige) kinderen ? Spreekt zij minder dan 5 woorden Nederlands ? Zal zij voor haar (toekomstige) kinderen importbruiden en -bruidegommen uit Georgië zoeken ? Zal zij -zodra ze er heeft- haar dochters zoveel mogelijk binnenhouden (zelfs van school weghouden als het kan), en haar zoons rustig op straat laten rondhangen en zich niet verantwoordelijk voelen voor "het kattekwaad" dat ze daar uithalen ? Zal zij zich afzonderen van haar buren en liever alleen met andere Georgische dames praten ? Eist zij dat haar moedertaal een officiële taal wordt in dit land ? Eist zij dat het plaatselijk zwembad één namiddag per week alleen voorbehouden is aan Russisch-Orthodoxe dames en meisjes ?

Ik denk het niet. Dus is ze "netjes" geïntegreerd en heeft niemand een reden om haar weg te sturen.

D'er is een goeie reden waarom iedereen er altijd onmiddelijk de Marrokanen bijhaalt... heeft iets te maken met eisen dacht ik. Oh ja, en rellen.
Voor zover ik weet zijn de hierboven genoemde eisen geen eisen van de Marokkaanse gemeenschap noch van geen enkele andere, behalve dan misschien die van het VB.