Los bericht bekijken
Oud 5 december 2003, 17:59   #2
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Awel tegendraderigaard,
Ik vind het straf dat gij daar niemand ziet dansen, dat moet een echt saaie discotheek zijn. Ik hou nog het meest van ouderwetste scouts, KLJ en dat soort fuiven, waar ze een stevige portie rock draaien, en af en toe een fout carnavalnummer of ne slow, en waar ge aan den toog tussen de ouw mannen u kunt zat zuipen. Ik ga niet vaak naar discotheken, tenzij iemand mij naar een trendy kot meetrekt. Ik ga wel af en toe naar techno, D&B of Goa feestjes (allemaal een soort boenke boenke).
Nu moet ik zeggen: ik heb nog nergens zo'n enthousiasme gezien op een goei bonke boenke feestje, itt tot uw impressie, staat daar echt wel IEDEREEN te dansen, van de hangers aan den toog tot de mensen op de boxen, ja zelfs tot in de wc's. Alleen in de "lounge", een apart rustigere kamer met zetels waar ge effe kunt relaxen (prachtige uitvinding trouwens) kunt ge even op adem komen en een klapke slagen.

Het toffe is dat daar maar 1 soort muziek wordt gedraaid, met de simpele bedoeling om te dansen en de feesten. Dat repitieve in de muziek is ook makkelijker te dansen, om een opzwepende sfeer te creëren, dat is veel gemakkelijker om te dansen dan dat je zoals op de scoutsfuif elke 5 minuten een andere ritme en andere sfeer hebt. Sta een half uur op een technofuif, waar echt iedereen staat de dansen, en ge moet al ne straffe zijn om zelf niet aangestoken te worden.
Het is gewoon een andere benadering. Ik denk dat er in uwen tijd mensen meewarrig gekeken hebben bij al dat jong geweld, wel, de geschiedenis herhaalt zich.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden