Los bericht bekijken
Oud 6 april 2007, 22:25   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
...
...
Geen zin? Ze komen er nog veel tekort!
Ik heb niet direkt zin om trucker te worden.
Zelfs al durf ik al een neuriën "met de vlam in mijn pijp, scheur ik door de Brennerpas ...".

Mijn ouders, beiden arbeiders, hebben mij bedrogen namelijk. Ze hebben mij gemotiveerd (en liefdevol gechanteerd) om wat te studeren, en ik verdien nu een ietsepietsje meer dan hetgeen hierboven gemeld is als de pree van een trucker.

Wat wel altijd zal blijven, is het respekt voor wie werkend zijn brood moet verdienen, en wie niet zo goed of gemakkelijk meekan in de maatschappij.

Enfin, veel bla bla , maar dat is het leven helaas.

Daarmee weet ik nog altijd niet wie het eerst een loonsverhoging zou moeten krijgen: de verpleegster, de kassierster, de tuinman, de poetsvrouw ....

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden