Quote : Kijk, daaruit blijkt dat je iemand bent die mensen in hokjes indeelt, wat de basis is voor racisme.
U heeft het recht niet om me te beoordelen op basis van uw eigen hokjeslogica. Volgens uw eigen hokjeslogica, waaraan u zich zo net schuldig maakte door mij in een hokje te plaatsen, huist er dus een potentiële racist in u....Hoe luidt het weer dat gezegde van de splinter en de balk?
Als de meeste mensen het artikel "Borgerhoutse U-turn krijgt prijs Criminaliteitspreventie" lezen, dan zien ze dat alles als iets positief.
[Sommige mensen denken gelukkig ook nog eens verder na. U niet. U kijkt zo lang uw neus lang is. Verder kijken durft u allicht niet. U wentelt zich liever in p.c. gestroop, dan zelfs maar te willen erkennen dat het multicultureel wonderland waar jullie linkiewinkies het steeds over hebben niet bestaat. Omdat het niet bestaat, doch het utopisch dromen blijft aanhouden moet men dan maar overgaan op heropvoedingsorganisaties om een oplossing te bieden voor de overlast en de criminaliteit die de multiculturele samenleving gegenereerd heeft. M.a.w. men creëert een probleem, en vervolgens zoekt men oplossingen om het probleem toch niet te erg uit zijn voegen te laten barsten.
Zeker daar er gesteld wordt: 'Het doel is dat de jongere niet hervalt in crimineel gedrag en zich kan reïntegreren.'
De term reintegreren is fout. Had de jongere zich in de eerste plaats geïntegreerd, dan hoefde hij zich niet te reïntegreren of te herintegreren...
Mensen als U, die zien echter maar één zaak: Borgerhout!
Uiteraard. In monocultureel woongebied hoeft men geen heropvoedingsprojecten op poten te zetten. Met monocultureel woongebied bedoel ik : waar Westerlingen wonen, EU-ers, maar waar geen Magrebeinen wonen.
En wie met Uw mentalitiet aan Borgerhout denkt, denkt aan vreemdelingen (in het artikel staat trouwens niet dat het over vreemdelingen gaat).
In Borgerhout wonen bijna uitsluitend vreemdelingen. Indien u de media de laatste maanden en jaren gevolgd hebt, dan weet u dat het steeds 1 categorie is die voor alle heibel zorgt : Magrebeinse allochtonen.
Heb ik het mis als ik vermoed dat de enige nablijvers van de witte vlucht, en dan zijn letterlijk onfortuinlijke oudjes die hun vlucht niet kunnen betalen, geen deel uitmaken van die mensen die nu moeten heropgevoed worden?
Dat door het project jongeren niet meer tot crimineel gedrag overgaan, en dat men hen wil integreren (waar het Vlaams Blok in theorie ook voor is), dat is in het geheel niet van belang.
Iedereen is voor integratie, dat is niet eens een punt van discussie, maar het blijft nog steeds aan de vreemdeling om zich te integreren. In uw optiek betekent integreren dat de jongeren NIET MEER tot crimineel gedrag zouden mogen overgaan. In mijn optiek betekent integreren dat ze in de eerste plaats nooit met crimineel gedrag zouden mogen beginnen. Als uw zienswijze tot p.c. denkpiste gebombardeerd wordt, dan wordt aan elke vreemdeling carte blanche gegeven om onder het goedkeurend oog van de politiek correcten eerst keet te schoppen, om vervolgens bij het handje gegrepen te worden door dezelfde politiek correcten die deze keetschoppers dan gaan heropvoeden op kosten van de hele gemeenschap. Fraai hoor...