Los bericht bekijken
Oud 7 april 2007, 10:17   #100
bie6601
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
alcohol is een ziekmakende kankerverwekkende harddrug

verbieden die handel.
oke verbiedt dan ook auto's , sigaretten , medicatie , rx , scanners , fabrieken, gevaarlijke sporten ,enz ...

Eh wat blijft er nog over ?

Mischien ben ik niet echt neutraal hierover want ik werk in een brouwerij en u valt hier mijn broodwinning aan .
Maar er zijn zoveel meer andere producten die kankerverwekkend zijn die zelfs niet alle mensen hun broodwinning zijn maar enkel hun luxe .

Ik val hier niemand zijn broodwinning of luxe aan maar hebt u een auto doe die dan maar weg want wetenschappelijk is bewezen dat dat nog steeds de grootste vervuiler is van kankerverwekkende stoffen .
En waar werkt u op een fabriek stop dan met werken .
Zie wat je eet want eet wel gezond he .

Wat ik hier mee wil bedoelen is alchol is enkel slecht als u als persoon zelf overdaad doet dus het ligt volledig aan u zelf .
Mijn grootvader heeft kanker door zijn werk vroeger asbest en moet zelfs een halve duvel per dag drinken van de dokters is goed voor het bloed dus denk ik dat het gebruik en de gevolgen ervan volledig bij de persoon in kwestie ligt .

In plaats van dingen te verbieden moeten we zelf de verantwoordelijkheid opnemen en zien wat we doen .

en laat mensen die graag een goed biertje drinken toch eens genieten.

Laatst gewijzigd door bie6601 : 7 april 2007 om 10:24.
bie6601 is offline   Met citaat antwoorden