Los bericht bekijken
Oud 7 april 2007, 10:47   #202
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Citaat:
Je bent ook nog wat jonger als ik,maar ik had het over DE VLAAMSE cultuur,en daar namen ze de hoed af,dus ik heb geen zaken met Israel,of andere,enkel de VLAAMSE cultuur,duidelijk nu !!!!
Tuurlijk jongen. Alleen is het typisch voor jou om die fout te maken. Te denken dat zoals de pap bij jou gevreten wordt, het overal zo gebeurt. Alleen als je echt met jou neus op de feiten gedrukt wordt, gaat er een lichtje op dat het ook anders kan. Maar alles wat verder reikt dan de schaduw van je kerktoren is 'vreemd'.
Vermits het over een VLAAMSE rechter in VLAANDEREN gaat vraagt ik me af wat U bedoelt met "dat het overal zo gebeurt".

Als iedereen in MIJN huis zijn schoenen moet uitdoen, dan interesseert het me op dat moment niet als er een boer binnenkomt die me komt vertellen dat ik niet moet denken dat dit "overal" zo gebeurt.
Als je in Saoudi voor de rechtbank staat ga je je ook niet moeten beroepen op "denk maar niet dat het overal zo gebeurt".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden